Sick of being sick

Jag har varit sängliggande i 4 dagar nu. Börjar bli ganska tråkigt. Efter ett tag blir det ganska ensamt att ligga i sin säng utan någon annan hemma. Det ända jag gjort under dessa ensama dagar är att skaffa mig själv ett par fyrkantiga ögon. Har bara plöjt avsnitt efter avsintt i olika serier. Favortierna just är Hawaii five-0 och Switched at birth. Har också tittat på en del youtuevideos... 
 
Jag har också gjort lite onlieshopping. Eller jag har hittat massor av saker jag vill beställa och lagt dom i korgen, men har faktiskt inte beställt någonting än, haha. 
 
Nu börjar jag dock bli riktigt trött på att vara sjuk. Denna helg var då jag skulle hinna ikapp med allt skolarbete, men så blev det ju inte. Nu läggs alla grejer på hög och högen blir bara högre och högre. Jag känner stressen krypa sig på, men jag har inte energin till att göra något. Men jag har nog inget val... 
 
// EBBA 29.06.2015 //
 
Enjoy The Day | |
Upp