Det sista är gjort

Nu har jag gjort det sista i nian. Nu har jag lämnat in det sista som kommer att kunna påveka mina slutbetyg. Nu har jag gjort allt jag kan. Tänk om det inte är tillräckligt? 
 
Jag har haft ett jobbigt år. Nian har för mig varit en kamp. Jag har varit tvungen att strida strider jag hoppades att jag aldrig skulle baehöva göra. I åttan så var det mycket plugg, men då var inte pressen där på samma sätt. Då hade jag fortfarande ett helt år kvar till att rätta till mina felsteg. Men det har man inte i nian. Då har du inte en till chans. Det är nu eller aldrig. 
 
Nu har jag gjort det sista. Det är inte längre upp till mig. Jag har inte längre någon makt.
 
Tänk om det jag gjort inte har varit bra nog? Vet ni hur det känns att göra sitt bästa och veta att det inte är bra nog, att du kommersnubbla på mållinjen? Det vet jag. 
 
 
Enjoy The Day | |
Upp