FRIZON 2015

HEJ HEJ!
 
I slutet av sommarlovet så var jag på festivalen Frizon på torp utanför Örebro. Det är en kristenfestival med seminarium, gudstjänster och massa grymma konserter! under festivalen kännde jag verkligen att jag hittade tillbaka till mig själv och gud, och jag fick en bild av vem jag vill vara. Jag och Kajsa åkte dit, tyvärr var det ingen mer som ville följa med, tråkigt med vi hade det bra ändå! Kajsa kände lite folk där som vi hängde med, det var några riktigt härliga människor. Här kommer lite bilder som togs av dom på frizon och som lades upp på deras facebook: 
 
//Fotbolls finalen//
//Missionsloppet där folk sprang/tog sig runt en bana för att samla in pengar till välgörenhet//
 
//Indevotion//
 
 
 
 
 
 
 
//Sista kvällen med allsång runt lägerelden//
 
 
Enjoy The Day | |
Upp