FÖRSTA DAGEN I GYMNASIET

 Hej Hej!!
 
Idag var första dagen i gymnasiet, första dagn på resen av mitt liv. Redan igår var jag väldigt nervös. Det tog minst en och en halv timme för mig att somna. för att jag kunde inte sluta tänka på hur allting skulle gå. Imorse gick jag upp runt 6, min buss gick 7:46 och jag skulle vara i skolan kl. 9.  Eftersom att jag och några av mina föredetta klasskompisar ska gå gymnasiet i stan så kunde vi åka tillsammans. Dock började jag 9 och dom 10, men dom var så snälla att dom följde med mig, det behövdes verkligen eftersom att jag var så nervös att det kändes som att magen skulle vända sig ut och in. Men det visade sig att jga inte hade någonting att vara nervös för! Det började med att vi satt en timme i teatersalen och fick information och alla lärere, vilket var typ 30 stycken, kom in och presenterade sig. Sedan delade vi upp oss i våra programinriktningar, så vi musikelever skulle vara i ett klassrum och sen dansarna i ett och så vidare... Vi är 20 musikelever, och alla är jättehärliga!! Alla var i samma situation och alla ville lära känna varandra, så vi började snabbt prata och känner redan efter första dagen att jag har fått nya vänner. 
 
Mina föräldrar är nu på föräldrarmöte, skönt för då behöver jag inte berätta all information för dom själv, haha! Imorgon börjar jag vid nio med att Policy snack, sedan är det dags för en matte diagnos. Vet inte riktigt hur det ska gå till men jag får göra mitt bästa. Efter lunch så ska vi ha skolfotografering, vilket gör att jag måste lista ut vad jag ska ha på mig imorgon, det var tillräckligt svårt att lista ut vad jag skulle ha på mig idag... Sen har vi mentorsmöte och dataintro. 
 
Är spännd för morgondagen, ska bli roligt att träffa min klass och inte bara "musikklassen" 
 
KRAM
 
 
//2015 08 11//
 
Enjoy The Day | |
Upp